خدایا..

خدایا دامن همه مادرای منتظر را سبز کن به گلی از گلهای بهشت

از خودم ناراحتم

من رو خوانی قرآنم خوبه یعنی میتونم هر جزء رو تو بیست دقیقه بخونم

اما واقعا واسه خودم متاسفم که امسال حتی یک جزء حتی یک آیه از قرآن رو واسه خودم نخوندم

ماه رحمت خدا رو به اتمام است و من هنوز اندرخم یک کوچه ام

خدا جون ببخش منو اگه کوتاهی کردم اگه که نه حتما کوتاهی کردم

به خاطر روزها و شبهای عزیزی که از دستشون دادم

خدایا منو ببخش اگه شبهای قدر اون قدر که باید الهی العفو نگفتم

خدا جونم منو به خاطر همه گناه هایی که یادمه وهمه اونایی که یادم نیست ببخش

خدا جون سعی میکنم از این به بعد حواسمو بیشتر جمع کنم

سعی که نه قول میدم

خدا جون تا ماه رمضون تموم نشده منو ببخش و بیامرز و سلامتی رو نصیب خانوادم کن

خدا جون همه مریضا رو شفا بده

دامن همه منتظرای نی نی رو سبز کن

خدا جون امسال تو تقدیر ما تولد یه فرزند سالم و صالح را قرار بده

الهی آمین




افطاری

امسال اصلا افطاری ندادم

پرهام چندبار خرید کرده گفته مامانت اینا و مامانم اینا رو دعوت کنم

اما اصلا حس و حالش نیست

صبح که پرهام میره سر کار منم می خوابم تا11

وقتی هم که بیدار میشم اینقدر فشارم میاد پایین که توان انجام دادن کارهای روزانم رو هم ندارم

اما به هر حال باید دعوتشون کنم


دعا

دعا میکنم زیر این سقف بلند ، روی دامان زمین
هر کجا خسته شدی یا که پر غصه شدی

دستی از غیب به دادت برسد....

من زنم

من زنم

وقتی خسته امـ،وقتی کلافه امـ ،وقتی دلتنگم،

بشقاب ها را نـــمی شکنم.

شیشه ها را نـــمی شکنم.

غرورم را نـــمی شکنم.دلت را نـــمی شکنم.

در این دلتنگی ها زورم به تنــــها چیزی که میرسد این بغض لعنتی است !