خدا جون خودت کمکمون کن

فقط یه دوره دیگه می تونم از داروهای کمک باروری استفاده کنم

و اگر خدای نکرده زبونم لال نشه باید دنبال درمان های پیشرفته تر رفت که هم سخت و دردناکه هم استرس آور و از همه مهم تر پر هزینه

آخه تو این اوضاع و احوال مالی و اقتصادی جور کردن یک میلیون هم خیلی خیلیییییییییییییی سخته چه برسه به پنج میلیون

خدا جون کمکم کن کمکمون کن تا دیگه این بار نتیجه بگیریم

خدا جونم مواظب همه چی باش

خیر ما رو در این کار قرار بده و یه فرزند سالم و صالح بهمون عطا کن که برامون بمونه و باعث افتخارمون باشه

دوستان به دعاهاتون شدیدا نیاز دارم


خدایا !

من اینجا...دلم سخت معجزه می خواهد و

تو انگار!

معجزه هایت را گذاشتی برای روز مبادا.

ولی مهربان خدای بنده نواز 

امروز برای من

 همان روز مباداست ...


هیــــچ جـــوره نمـــی تــونم

 فــرامـــوشت کنــم ,

مگــه اینکــه معجــزه بشـــه ... ... ... ...

درست مثـــل داشتنتت

 کــه نیـــــاز بــه معجـــزه داره........!!!

.

.

.

هــزار بـار آمـدم خطــت بزنم از قلبم....

خود خودت را...

یــادت را...

امــا...

فقط قلبــم پر شد از خط خطی های عاشقانـه...!!!

اشکــــی به بزرگی یک سکــــوت

بعضــــــی ها گـــریه نمی کنند !

اما ...

از چشـــــم هایشان معلوم است ؛

که اشکــــی به بزرگی یک سکــــوت ،

گــــوشه ی چشمشان به کمیــــــن نشسته ...

کودکم

کودکم

این دوست داشتن است
این همان حس قشنگی ست که دلم میخواهد
او درون دل من جای باز میکند ، کودکی بازی گوش
نازنینی با هوش
چشمهای مشکی
پوستی مهتابی
گیسوانی چو شب بی مهتاب
که نسیم خوش او دلها برده ز کف
آری آری آری
دوستش میدارم
قهقه های قشنگش که همه مستانه
حاکی از سر درون خوش اوست
دوستش میدارم
من که خود میدانم
او یقین سهم من است
از بهشت خاکی

خیلی دلم گرفته

سلام عزیزم

امروز خیلی دلم گرفته

هوا پاییزی شده و کمی خنک

پاییز را دوست داشتم همیشه

به خاطرشروع یه فصل تازه

پاییز برای من یادآور دوران کودکی است

یادآور خانه پدری

بوی کتاب و دفتر نو و دیدن لوازم تحریر منو بی نهایت به وجد می آورد

اما امروز دلم گرفته به اندازه تمام دنیا

الان زنگ زدم به بابا

یه کم باهاش صحبت کردم آروم شدم

وجودش باعث آرامش منه

نی نی جونمون من و بابا تو را به زور از خدا نمی خوایم

من تو را سالم و صالح می خوام

دعا می کنم خدا خیر ما را در آمدن تو قرار بده

زودتر بیا حال و هوای خونمون رو عوض کن

زودتر بیا این آسمان ابری دل مادرت رو آفتابی کن

این همه اشک فقط برای داشتن تو

اگه تو بیای دیگه مامانت گریه نمی کنه

بغض مثل خنجر گلوم را پاره می کنه

وقتی هوای تو به سرم می زنه و جایی هستم که این اشکها نمی تونه سرازیر بشه

من خیلی ضعیفم ، دیگه انتظار بسه

دارم مریض می شم از بس ندیمت




بی هیچ بهانه‌ای بیا..

مثل باران که در روز آفتابی می‌بارد..
 
این‌بار بی هیچ بهانه‌ای ببار

یه روز میای

شبام تو رو چه کم داره ستاره ی شبهای من

چشمک بزن برای من تو این شبه سیاه من

دنیا واسم بی تو مثه یه زندونه درز نداره

راه فراری ندارم سلولی که مرز نداره

باغه دلو خزون زده بی تو بهاری نداره

تو اون گله شقایقی که باغه دلم کم داره

یه روز میای من میدونم تموم میشه این غصه هام

یه روز میای که عاقبت صبح میشه این شبه سیام

یه روز میای که این دلم از زندونش رها میشه

یه روزی که خزون میره باغه دلم بهار میشه