خدا جون

سلام عزیزم بازم که نیومدی

دیگه بایدبه نیومدنت عادت کنم

خدا جون دیگه بسمه

خدایا منو ببخش اگه گناهی کردمو نمیدونم!!!!!

خدایا من تاوان کدوم گناهمو دارم پس میدم؟؟؟؟؟؟؟

خدا جون وقتش نیست منو ببخشی

مگه خودت نگفتی طاقت دیدن اشکامونو نداری

خدایا این همه اشک

خدا جون منو نمیبینی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدا جون خودت یه کاری کن تا تو نخوای نمیشه هیچ کس نمیتونه کمکم کنه

هیچ کس نتونست واسم کاری کنه حتی بهترین پزشک شهرمون

خدایا تنها و آخرین امید من تویی

خودت همه چیو درست کن




روزی که تو برگردی...این روزارو تا اون روز فقط باید تحمل کرد

آسمون شهرمون خیلی وقته دلتنگه

روزی که تو برگردی باز آسمون خوش رنگه

اونروز واسه تو آینه میگیره یک مهمونی

پاک میشه غبار غم از گلهای شمعدونی

روزی که تو برگردی پاییز میره از اینجا

تعبیر میشه خواب من حقیقت میشه رویا

روزی که تو برگردی گل رفیق گلدونه

چشام پر از اشک شوق روز رقص بارونه

روز رقص بارونه

اونروزی که تو برگردی فاصله یه آغوشه

صبری که به سر اومد یک خواب فراموشه

اونروزی که تو برگردی هیچ نشونی نیست از غم

این حوصله ی رفته برمیگرده تو قلبم

باید واسه دیدن تو خونرو پر از گل کرد

این روزارو  تا اون روز فقط باید تحمل کرد

فقط باید تحمل کرد

روزی که تو برگردی پاییز میره از اینجا

تعبیر میشه خواب من حقیقت میشه رویا

روزی که تو برگردی گل رفیق گلدونه

چشام پر از اشک شوق روز رقص بارونه

روز رقص بارونه