کوچولوی بهشتیه من


سلام کنجدم

خوبی عزیز دل مامان

دلم برات تنگ شده خیلی دوست دارم

کی میتونم تو رو ببینم

دیدارمون فقط با مرگ من امکان پذیر میشه

کوچولوی من الان تو بهشته و من بی قرار لحظه دیدار

به فکر نی نیه دیگه ای نیستم به یاد توام عزیزممممم

یار با وفای من

مهربونم

قهرمان کوچولوی من

کجای بهشتی خدا مراقب توست خیلی بهتر از من

میدونم اونجا جات خیلی بهتر از اینجاست و خدا خیلی بهتر از من مراقب توست

گله ای ندارم فقط دلتنگم

کاش یه بار مامان صدام کنی حتی توی خواب

ای خدا یعنی من اون دنیا نینیمو میبینم؟؟؟

میتونم بغلش کنم؟؟؟

بوش کنم ببوسمش




نظرات 1 + ارسال نظر
مژگان سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:46 ب.ظ http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/


عزیزمممم

هیچی نمیتونم بهت بگم ، فقط اگه لایق باشم برات دعا میکنم ، برای تو ، برای آرامشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد