تو رو کم دارم

این ماه خیلی منتظرت بودم

یه حسی بهم میگفت مه تو برگشتی

اصلا نمیتونستم به نبودنت فکر کنم

فکر اینکه اگه نیومده باشی  داغونم میکرد

اما امروز فهمیدم که بازم نیومدی

من هنوز زندم

خدایا شکرت که منی که همیشه به عجول و کم تحمل بودن معروف بودم تو این راه صبور کردی

نمی خوام گریه کنم اشکام خودشون میان

من تو رو کم دارمممم

برگرددددددددد

دیگه بسمههه

خدایا ببخش منو من بنده بدی بودم من بنده بدی هستم ولی منو ببخش

کی این انتظار تموم میشه

انگار یه بار سنگین رو دوشمه کاش زودتر این بار از دوشم برداشته میشد

پرهام میگه من دیگه نیستم اگه اون همراهم بود راحتتر اینروزای انتظارو سپری میکردم

خدا جون این ماه دیگه ماه آخر انتظارم باشه خدا جون فرشتمو بهم برگردون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد